Een nieuw melkmerk op boerenverstand
Matthijs heeft gekozen voor ‘Elke Melk, vol smaakavontuur’, want ‘elke koe is anders, dus ook haar melk’. Op iedere fles kun je zien van welke koe jouw melk komt, zodat je de volgende keer mogelijk voor dezelfde koe met bijpasssende smaak kunt kiezen. Ik ben benieuwd of de consument daar al aan toe is. Bij planten en bloemen geloof ik er zeker in: op Instagram zie je dat juist de planten die helemaal zijn uitgegroeid, het meeste worden gewaardeerd. De consument zoekt géén homogeniteit, maar iets bijzonders. Of de tijd er rijp voor is in voeding?
Bron
www.hortipoint.nl
Deel dit artikel
Het laatste nieuws voor tijdens de koffie
Altijd op de hoogte blijven van nieuws met betrekking tot melk , koe , merk , Bloemen en consument ? De Nieuwsgrazer nieuwsbrief wordt dagelijks verstuurd om 10:00. Meld je ook aan!
Laatste
Reacties
Melk is iets vetter dan standaard volle melk, wat wel te proeven is. Prijs van 1.38 lijkt redelijk, maar de fles bevat 800ml..
Verder ontgaat de logica achter deze melk mij een beetje, maar ik hoop dat het voor mathijs een mooie plus op zijn bedrijfsresultaat kan geven
Vroeger werd soms wel de melk van een koe met lage gehates apart voor eigen consumptie gehouden, maar dat had als reden dat gehaltes geld opbrengen.
Wat te doen als zo'n koe wat aan het sukkelen gaat? Dan ook maar van een half zieke koe promoten?
Verhaaltje verzinnen om de consument wat wijs te maken, meer is het niet.