Albert Heijn rekt de markt op van €38 naar €65 miljard

Afgelopen week maakte marktonderzoeksbureau GfK bekend dat Albert Heijn minder klanten in zijn winkels krijgt. Hun aantal daalde zelfs fors. Kwam in 2016 nog zo'n 88% van de huishoudens in een AH-winkel, dit jaar duikt het percentage waarschijnlijk onder de 80%, schreef gisteren het FD. De zakenkrant sprak over de gevolgen van dat nieuws met Wouter Kolk, de baas van Albert Heijn. Kolk blijkt de les uit de cijfers al getrokken te hebben: de winkels van Albert Heijn moeten ‘een andere functie’ krijgen. Ze moeten de hele markt veroveren.

Deel dit artikel

Het laatste nieuws voor tijdens de koffie

Altijd op de hoogte blijven van nieuws met betrekking tot getrokken en albert heijn ? De Nieuwsgrazer nieuwsbrief wordt dagelijks verstuurd om 10:00. Meld je ook aan!

REACTIES
0
DEELNEMERS
0
WEERGAVES
0
TREFWOORDEN