TractorFan 3.0 komt eraan

De naam 3.0 is best toepasselijk, want zo lang is de ontwikkeling ook ongeveer bezig geweest. Maar het einde is in zicht, dus het wordt tijd om een klein tipje van de sluier op te lichten. [b]Laat maar zien![/b] [url=https://staging.tractorfan.nl/design/features]Hier zie je alvast één pagina[/url] met een paar nieuwe functies. Dat geeft een goed beeld van wat er allemaal gaat veranderen. We zijn nu nog druk bezig met testen samen met een groep gebruikers, dus het duurt nog even voordat alles echt live gaat. [b]Waarom een nieuw uiterlijk?[/b] Er zijn ontzettend veel nieuwe functies bijgekomen, en die moeten natuurlijk allemaal een plek krijgen. Daarnaast zijn de technische mogelijkheden flink vooruitgegaan, ben ik zelf beter geworden in mijn vak en zijn de verwachtingen van gebruikers over hoe een site eruit hoort te zien en te werken behoorlijk veranderd. Elke dag worden er nieuwe tractorfans geboren, en ik wil niet dat de site langzaam veroudert voor een uiteindelijk kleiner wordende harde kern. Stilstand is achteruitgang. De vorige versie stamt uit 2015/2016. Toen waren de iPhone 6 en de Galaxy S6 de populairste telefoons. Er zijn niet veel mensen die daar nog naar terug zouden willen. Net zo min als naar TractorFan 1.0. [b]Waarom helemaal opnieuw beginnen?[/b] Ook op technisch vlak is er veel veranderd. Het oude, zelfgebouwde framework kon simpelweg niet meer mee. De nieuwe basis is veel moderner en maakt het een stuk makkelijker om verder te bouwen. Veel dingen zijn tegenwoordig al voor mij opgelost door anderen, dus ik zou gek zijn als ik daar geen gebruik van maak. [b]Gaan alle websites tegelijk over?[/b] Nee, we beginnen met TractorFan, TruckFan en boeren.online. Daarna volgen de internationale sites. Zodra de meeste kinderziektes eruit zijn, gaat ook Prikkebord en Nieuwsgrazer over. Uiteindelijk is het de bedoeling dat ook de marktplaatsen op het nieuwe platform draaien. [b]Wat is de planning?[/b] We gaan live zodra ik er vertrouwen in heb dat ik niet meer nachten hoef door te halen om onder druk grote bugs te fixen. In het begin zullen er nog genoeg kleine foutjes en ongemakken zijn, maar dat hoort erbij. --- Ik weet dat ik in het begin had beloofd om regelmatig updates te plaatsen over de voortgang, maar dat kostte zoveel extra tijd en energie dat het er al snel bij in is geschoten.

Steyr-Daimler-Puch Haflinger

Laatste 1 reacties (2 totaal)

Steyr-OM Lupetto (vrachtwagen)

Rosenbauer RT

Steyr 590

Puch G

Onbekend Meerdere

Scania P-serie

Renault Midlum (vrachtwagen)

Mercedes-Benz Actros

DAF XF Euro 6

Scania R650

MAN onbekend/overig

Volvo FM 3rd gen

DAF XD

Fast Eddy


Foto's
1262
Video's
7
Topics
9
Reacties
218
Stemmen
172.176
Volgers

Over mij

Woonplaats: Vries
Leeftijd: 43jr
Laatst online: 6mnd geleden

Ik ben werkzaam bij loon-en grondverzetbedrijf Hartenhof BV in Assen.
Ik ben getrouwd en ben vader van 2 kinderen.
Heb als hobby`s landbouwminiaturen verzamelen
en ben brandweerman en chauffeur/ pompbediender bij de vrijwillige brandweer van Vries.
Ik heb een trekker met wat machines voor de fun.
En heb een zwak voor bijzondere merken.

Bedrijven

Ervaring

Ik heb ervaring met de volgende machines:

Merk / type Waardering