Sbb laat van zich horen, boeren vogelvrij?

Deel dit artikel

Reacties

+2
oubi
TBO's zijn/worden de baas in Nederland. Boeren kunnen hun beleid straks uitvoeren.
Kars
@oubi die doen dat toch heel graag sommige. Wreed mee veel ha rommel in pak duwen.
+1
cjw73
Begin bij u zelf. De derde letter doen jullie al tientallen jaren niet meer aan. Staatsbos wanbeheer!!
+2
BertK
Herstelgelden voor hun eigen wanbeheer....

Aansprakelijk stellen zou beter zijn!

Het laatste nieuws voor tijdens de koffie

Altijd op de hoogte blijven van nieuws met betrekking tot boeren ? De Nieuwsgrazer nieuwsbrief wordt dagelijks verstuurd om 10:00. Meld je ook aan!

REACTIES
4
DEELNEMERS
4
WEERGAVES
1.901
TREFWOORDEN