Duurdere energie in de spits vanaf 2029 door nieuwe contracten: dit ga jij extra betalen

Stroom duurder maken op drukke tijden op het elektriciteitsnet stuit op verzet. Netbeheerders proberen met die ’beprijzing’ grote pieken van verbruik en aanlevering van stroom te voorkomen. Mensen die al veel verduurzamen, met een elektrische warmtepomp of batterijauto, betalen tot dan vanaf 2029 relatief meer. Soms veel meer.

Deel dit artikel

Het laatste nieuws voor tijdens de koffie

Altijd op de hoogte blijven van nieuws met betrekking tot stroom , energie , warmtepomp en elektriciteitsnet ? De Nieuwsgrazer nieuwsbrief wordt dagelijks verstuurd om 10:00. Meld je ook aan!

REACTIES
0
DEELNEMERS
0
WEERGAVES
123