"Springen akkerbouwers in aspergeteelt als mechanisatie doorzet?"

Tholen - Teelttechnisch staan de seinen dit aspergeseizoen op groen. "We hebben ruim voldoende personeel en zijn telkens goed bij. Ook steken we heel veel klasse I", vertelt aspergeteler Walter Gubbels van Aspergekwekerij Gubbels uit Helvoirt. De afzet van asperges zit daarentegen wel in een dipje. "Tot…

Deel dit artikel

Het laatste nieuws voor tijdens de koffie

Altijd op de hoogte blijven van nieuws met betrekking tot groen , mechanisatie , personeel en asperges ? De Nieuwsgrazer nieuwsbrief wordt dagelijks verstuurd om 10:00. Meld je ook aan!

REACTIES
0
DEELNEMERS
0
WEERGAVES
181