"Zonnige dagen en frisse nachten ideaal voor de nieuwe aardbeien"

Tholen - Op het aardbeienteeltbedrijf van Marc Geerts in het Vlaamse Verrebroek is het nieuwe seizoen inmiddels officieel van start gegaan. "Vorige week hebben we de eerste aardbeien geplukt en het ziet er goed uit. We zijn positief", vertelt de teler uit Verrebroek. "Het weer speelt momenteel perfect…

Deel dit artikel

Het laatste nieuws voor tijdens de koffie

Altijd op de hoogte blijven van nieuws met betrekking tot aardbeien en weer ? De Nieuwsgrazer nieuwsbrief wordt dagelijks verstuurd om 10:00. Meld je ook aan!

REACTIES
0
DEELNEMERS
0
WEERGAVES
86
TREFWOORDEN