Geen CO2-heffing over 2024

Al vele jaren heeft de glastuinbouw een eigen CO2-beprijzingssysteem, uitgevoerd door RVO. De sector werkte met een jaarlijks emissieplafond. Bij overschrijding volgde een naheffing. 2024 was het laatste jaar van dit systeem en de afwikkeling is inmiddels afgerond. Deze week ontvangen alle glastuinbouwbedrijven een brief van…

Bron

Geen CO2-heffing over 2024
www.groentennieuws.nl

Deel dit artikel

Het laatste nieuws voor tijdens de koffie

Altijd op de hoogte blijven van nieuws met betrekking tot rvo , Glastuinbouw en 2024 ? De Nieuwsgrazer nieuwsbrief wordt dagelijks verstuurd om 10:00. Meld je ook aan!

REACTIES
0
DEELNEMERS
0
WEERGAVES
72
TREFWOORDEN