Stichting Stikstofclaim roept Tweede Kamer op tegen wet Wiersma te stemmen: ‘Duwt PAS-melders de afgrond in’

Stichting Stikstofclaim, een organisatie die PAS-melders juridisch bijstaat, ziet niks in de aanpak van demissionair landbouwminister Femke Wiersma om deze groep perspectief te bieden op vergunningverlening.

Deel dit artikel

Het laatste nieuws voor tijdens de koffie

Altijd op de hoogte blijven van nieuws met betrekking tot tweede kamer , stikstofclaim , pas-melders , stichting stikstofclaim en femke wiersma ? De Nieuwsgrazer nieuwsbrief wordt dagelijks verstuurd om 10:00. Meld je ook aan!

REACTIES
0
DEELNEMERS
0
WEERGAVES
991