Kabinet komt met actieplan om innovatie aan te jagen

Nederland blijft achter bij andere landen op het gebied van innovatie. Om het tij te keren, heeft het kabinet vrijdag na de ministerraad een actieplan gepresenteerd. Het doel daarvan is om op termijn 3 procent van het bruto binnenlands product te investeren in onderzoek en ontwikkeling. Daarvoor is nog bijna 15 miljard euro aan publieke en private investeringen nodig.

Deel dit artikel

Het laatste nieuws voor tijdens de koffie

Altijd op de hoogte blijven van nieuws met betrekking tot innovatie , investeren , onderzoek , nederland en kabinet ? De Nieuwsgrazer nieuwsbrief wordt dagelijks verstuurd om 10:00. Meld je ook aan!

REACTIES
0
DEELNEMERS
0
WEERGAVES
78