'Boeren vinden kennis van leveranciers belangrijker dan de prijs'

In een onderzoek van CRM Partners onder 203 Nederlandse boeren geeft 68% kennis de belangrijkste eigenschap van een leverancier van het bedrijf. Maar 9% boeren zou de relatie met zijn huidige leverancier beëindigen als een andere leverancier de laagste prijs biedt. Tien procent stapt over bij een betere service en 18% als een andere leverancier de tijd neemt om het bedrijf te doorgronden. Kennis is voor de boer de belangrijkste factor bij de overweging om over te stappen op een andere leverancier. Zo stapt 27% over naar een andere leverancier als die kennis en inzichten heeft die de boer helpen efficiënter te worden.

Deel dit artikel

Het laatste nieuws voor tijdens de koffie

Altijd op de hoogte blijven van nieuws met betrekking tot boer en kennis ? De Nieuwsgrazer nieuwsbrief wordt dagelijks verstuurd om 10:00. Meld je ook aan!

REACTIES
0
DEELNEMERS
0
WEERGAVES
0
TREFWOORDEN