Wat in 1997 begon met een kleinschalige cross in de Achterhoek is uitgegroeid tot Neerlands grootste festival met een miljoenenomzet. Komend weekend vindt de 22e editie van de Zwarte Cross plaats in Lichtenvoorde. Ronnie Degen, één van de directeurs van het festival, deelt zijn visie op het succes van het evenement. “We zijn groot geworden door klein te blijven.”
Degen is één van de drie eigenaren van evenementenorganisatie de Feestfabriek in Hengelo. Zijn kompaan Gijs Jolink houdt zich bezig met de marketing, promotie en theater. Hendrik-Jan Lovink regelt onder meer de aankleding, programmering, cross, stunts. Tot de portefeuille van Ronnie Degen behoren onder andere overheidszaken, inkoop, financiën en commercie. Hij is tevens de eindverantwoordelijke van het muziek-, motorcross- en theaterfestijn.
Hoe de Zwarte Cross een miljoenenomzet behaalt met humor
Bron
Hoe de Zwarte Cross een miljoenenomzet behaalt met humor
www.deondernemer.nl
www.deondernemer.nl
Deel dit artikel
Het laatste nieuws voor tijdens de koffie
Altijd op de hoogte blijven van nieuws met betrekking tot zwarte cross en platteland ? De Nieuwsgrazer nieuwsbrief wordt dagelijks verstuurd om 10:00. Meld je ook aan!