Slachthuis Tielt hoopt op tweede kans met opendeur

Een stevig actieplan met verregaande maatregelen en een doorgedreven opleiding voor het personeel en management vormen het antwoord van Exportslachthuis Tielt op de mistoestanden die een undercoverreportage in maart aan het licht bracht. “We beseffen dat we op alle fronten zeer ver zullen moeten gaan om het vertrouwen van de consument en afnemers terug te winnen. Daarom willen we iedereen deze maand uitnodigen om een kijkje te komen nemen in ons slachthuis. We hopen op een eerlijke kans om van de naam ‘horrorslachthuis’ af te raken”, aldus Thomas De Roover De Brauwer, CEO van Debra-Meat, de groep waar het slachthuis toe behoort.

Deel dit artikel

Het laatste nieuws voor tijdens de koffie

Altijd op de hoogte blijven van nieuws met betrekking tot management , personeel , vertrouwen en consument ? De Nieuwsgrazer nieuwsbrief wordt dagelijks verstuurd om 10:00. Meld je ook aan!

REACTIES
0
DEELNEMERS
0
WEERGAVES
0