Hoe meer Belgisch rundvlees op menukaart krijgen?

Met een nieuw actieplan dat de sectorvakgroep Vleesvee van Boerenbond eerder dit jaar aankondigde moet de geplaagde vleesveehouderij weer meer ademruimte krijgen. Een belangrijke poot in dat actieplan draait rond de promotie van Belgisch rundvlees. Naar de consument, maar ook naar toeleveranciers en horeca-organisaties. “Als er voldoende promotie is van onder meer VLAM en Apaq-W, dan staan de horeca-organisaties niet weigerachtig tegenover meer rundvlees ‘van bij ons’ of ‘made in Belgium’ en een meer zichtbare plaats op de kaart, tijdens opleidingen in hotelscholen, enzovoort”, zo klinkt het.

Deel dit artikel

Het laatste nieuws voor tijdens de koffie

Altijd op de hoogte blijven van nieuws met betrekking tot vlam , promotie , rundvlees , vleesvee , consument en regiovlees ? De Nieuwsgrazer nieuwsbrief wordt dagelijks verstuurd om 10:00. Meld je ook aan!

REACTIES
0
DEELNEMERS
0
WEERGAVES
0